Počet záznamů: 1
Spotřební chování a segmentace trhu
Údaje o názvu Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka Osobní jméno Koudelka, Jan (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 Rozsah 227 s. ; 30 cm Určeno pro Skriptum Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomie a managementu
Počet ex. 1, z toho volných 1 Půjčovna Oddělení Umístění Signatura Info Studijní Skripta 339.1 B 49485 volný Předmět.heslo konzumní společnost
segmentace trhu
marketing
učebnice VŠKonspekt 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.1 * 366 * 316.7 * Druh dok. KNIHY Edice Edice učebních textů. Marketing Edice učebních textů. Marketing Poznámky Glosář
Obsahuje bibliografii
ISBN 80-86730-01-8 (brož.) : Kč 200.00 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Načítání…
Počet záznamů: 1